tirsdag den 3. januar 2017

Ebay hækle køb

Jeg køber nogen af mine sager, til hæklerier på Ebay. Der er en del penge at spare, hvis man ellers ejer tålmodigheden til at vente på de kommer.
Jeg vil løbende fortælle om mine Ebay køb, samt linke til dem.
Jeg har været heldig med nogen af sagerne derinde, hvor også nogle af sagerne er havnet i skraldespanden.

Maske markører køber jeg kun på Ebay.
Faktisk brugte jeg aldrig markører før, men nu elsker jeg dem, og er en flittig bruger.

Hæklenåle har jeg også købt på Ebay. Jeg er stor forbruger af hæklenåle, da jeg modsat andre, får virkelig ondt i fingrene, når hæklenålene bliver slidt. Så jeg afprøvede at købe dem på Ebay, da jeg havde hørt andre med gode erfaringer. Til prisen er hæklenålene også fine, dog synes jeg de bliver virkelig hurtig slidte, så jeg fik jo igen ondt i fingrene. Men lur mig, om ikke jeg ender med at købe nogen derinde igen. 

Nåle til at hæfte ender og sy dele sammen med, køber jeg også på Ebay. Og jeg elsker dem. Fred være med at nålene bliver slidte nu, hvor jeg ikke giver ret meget for dem, i forhold til før, hvor jeg gerne gav 50kr for et sæt nåle, der holdt ligeså længe. 

Også kommer vi jo ikke udenom sikkerheds øjne. Der findes et hav af forskellige øjne derinde, men indtil videre har jeg kun prøvet at købe disse. Jeg er fuldt ud tilfreds, og fremover vil jeg prøve at købe flere forskellige derinde. 



Disse sager er dem jeg har købe flest af, men jeg stopper garanteret ikke her. Det kunne også være super interessant, at høre/læse om jeres Ebay køb, så kom da super gerne med input :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar