torsdag den 5. januar 2017

1. færdig i #Hækl100

Lige inden nytår, så jeg på instagram, at der gik en udfordring igang. #Hækl100 Man måtte selv bestemme om det skulle være 100 hæklede ting, 100 timer, 100 dage eller hvad man nu synes. Men jeg har besluttet, at for mig skal det være at hækle 100 ting i dette år, og jeg er sikker på at det nok skal lykkes mig.


Min første hæklede ting, er denne Hello Kitty bamse, som senere skal med en sending på krisecenter. 
Jeg overvejer at hækle et par stykker mere, også få skrevet opskriften ned, så den kan komme herind, og I også kan hækle små fine pige bamser. 

Udfordringen på instagram bruger hastagget #Hækl100, så det kunne da være super spændende, hvis flere af jer, også hoppede med på den, og vi kan følge med i hinandens færdige sager :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar